loading...

مرجع طراحی سایت حرفه ای

بازدید : 0
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 زمان : 10:08

یادگیری HTML خب اولیه از کلیه بایستی html رو خاطر بگیرین تا با به کار گیری از تگ های اون اسکلت و بدنه ی اساسی تارنما رو طراحی کنین. در شکل میل میتوانید یادگرفتن بدون پول HTML را ملاحظه کنید. یادگیری CSS پس از html وهله به یادگیری css میرسه تا به وب سایت ما زیبایی و شم زنده بودن ببخشه و به هر قسمتی از اون که مدنظرمون طراحی سایت در مشهد می باشد، با به کارگیری از رنگ ها و فونت ها و سایه ها و غیره استایل بده. اکنون شما میتونین یک پوسته استاتیک غیر رسپانسیو بسازید. استاتیک بودن در معنای نداشتن تعامل با استفاده کننده است. یعنی سایتی که استفاده کننده صرفا میتونه اون رو ببینه و نمیتونه هیچ تعاملی باهاش داشته و صرفا در توا‌ن مشاهده کردن می باشد. در شکل میل میتوانید عصر آموزشی بدون‌پول CSS را ببینید.

یادگیری javascript
خب بعداز این دو نصیب وهله میرسه به گویش نرم‌افزار نویسی جاوااسکریپت ،تو این مرحله می بایست خویش جاوااسکریپت رو حافظه بگیرین و بعداز اون سینتکس های نوینش که درون اکما اسکریپت ها عرضه گردیده رو می بایست اموزش ملاحظه کنید. تا امروز از اکما اسکریپت 6 تا اکما اسکریپت 9 عرضه شدند که هم برخی از خطاها جاوااسکریپت رو برطرف کردن و هم اون رو معمولی خیس و پر استفاده خیس کردند.

پس مطلقا بایستی سینتکس نوین جاوااسکریپت رو حافظه بگیرین زیرا فریمورک ها و کتابخونه های اون که یادگیری یک کدام از اون ها الزامی می‌باشد مطابق سینتکس نوین جاوااسکریپت می‌باشد. تا اینجای شغل شما میتونین یک شیت ی دینامیک بسازین. دینامیک چیست؟ دینامیک بودن به‌این معناست که شما میتونین با استفاده کننده تعامل داشته باشین

یادگیری بوت استرپ (bootstrap):
یکی‌از دیگر از مهارت هایی که برای ساخت سایت بایستی داشته باشید ، یادگیری بوت استرپ میباشد.خب بوت استرپ یک قاب ورک تشکیل یافته گردیده از HTML، CSS و JS میباشد که برای ریسپانسیو سازی وبسایت به کار گیری میشه و ولی سرعت ایجاد کرد شیت رو خیلی بالا میبره. به صورت نمونه برای نصیب هایی که نیاز بود با جاوااسکریپت کد های طولانیی نوشته بشه با استعمال از کلاس های بوت استرپ اون رو براحتی در سایتمون اجرا می‌کنیم

ضمنا به کار گیری از این فریمورک به قشنگ خیس کردن کاغذ و منزه خیس کردن کد مندرج یاری شایانی میکنه. ولی در نوشته ی علمی ای که راجب نقشه ی راه و روش نوشته شد به گستردن و با جزئیات بیشتری نقشه ی مسیر یادگیری فرانت اند رو براتون گفتیم. قطعا به‌این نوشته ی علمی مراجعه کنین.

کتابخونه و فریمورک های React,Vue,Angular
React,Vue,Angular از مشهور ترین کتابخونه و فریمورک های جاوااسکریپت است که بایستی یک کدام از رو برای یادگیری تعیین کنین و در اون ماهر بشین. تا به کارگیری از جاوااسکریپت رو شل خیس و با صرفه خیس بکنین. هم اینگونه یکی‌از مهارت های مایحتاج بازار عمل و استخدامی ها احاطه بر یکی‌از این سه می‌باشد. در پی نوشته‌علمی ی مهارت های مایحتاج برای طراحی وب سایت ، می‌خواهیم به گویش های اپ نویسی در بک اند وبسایت اشاره کنیم


گویش های اپ نویسی بک اند
برای تخصص در بک اند میتونین از گویش های اپلیکیشن نویسی بک اند و همینطور پلتفرم های متنوعی به کار گیری کنین. برای مثال در حالتی‌که میخواین با جاوااسکریپت فعالیت کنین می بایست از ران تایم اون به نام نود جی اس به کار گیری کنین که‌این قابلیت و امکان رو میده تا جاوااسکریپت رو فارغ مرورگر طراحی کنین. همینطور میتونین با به کارگیری از گویش اپ نویسی php و فریمورک های پر استفاده اون مثل لاراول بک اند رو طراحی فرمایید.

یکی از دیگراز لهجه های اپلیکیشن نویسی بک اند c# است ، اگه با لهجه c# عمل کردین و دوست دارین که تو این دور و بر شغل کنین میتونین از تکنولوژی Asp.net برای طراحی بک اند استعمال کنین. خلاصه که گویش های اپلیکیشن نویسی بک اند زیادی میباشند که شما میتونینن از آن‌ها به کارگیری استعمال کنین که گشوده به خودتون برمیگرده که کدوم لهجه برای شما دیدنی خیس می باشد و از فعالیت کردن با اون بیشتر لذت میبرین و اما راجب توان هرکدوم در طراحی پوسته ها تفحص کنین و مشاهده کنید که کدوم یکی اون ها حرفه‌ای خیس فعالیت میکنن.

حال بهتره که یک مقایسه ی خیلی کوچیک راجب این لهجه ها داشته باشیم : نود جی اس برای فعالیت های پردازشی زیاد مطلوب وجود ندارد و بیشتر کاربرد اون در وبسایت هایی میباشد که نیاز به‌سرعت بالایی دارا هستند. ولی لهجه ها و تکنولوژی هایی مثل asp.net و php و python و ruby و امثال این ها برای شغل های پردازشی خیلی مطلوب خیس می‌باشند

ولی مقایسه ی این ها با هم دیگه خیلی مکان جزئیات و گفت و گو داره که خودتون بایستی دنبالشون برین تا با اعتنا به تارنما هایی که میخواین گسترش به این و با اعتنا به علایقتون یکی اون ها رو تعیین کنین.

بازدید : 4
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 11:44

وردپرس چیست و چرا با وردپرس وبسایت بسازیم؟ وردپرس چیست ؟ یک سیستم مدیر محتوا یا این که CMS که مخفف (Content Management System) میباشد، این سیستم با سایر ی سیستم های مدیر محتوا دو تفاوت اساسی داراست: یکی‌از اینکه این سیستم به طور کامل مجانی و open source میباشد یعنی وردپرس WordPress یک طراحی سایت در مشهد نرم‌افزار اوپن سورس میباشد که با آن میتوانید تارنما، وب لاگ یا این که نرم افزار بسازید: یعنی شما به راحتی توسط وردپرس میتوانید نصب وردپرس را جاری ساختن فرمائید و دیگری رابط کاربری وردپرس بسیار بی آلایش میباشد، وردپرس می‌تواند در همه دستگاه ها و موبایل های هوشمند ایفا خواهد شد، شما برای به کارگیری از این سیستم نیاز به نرم‌افزار نویسی خاصی ندارید و به راحتی میتوانید خودتان رئیس محتوا را که در سایت خویش قرار می دهید را ایفا دهید.

نخستین دفعه وردپرس در سال ۲۰۰۳ بوسیله مت چارلز مولنوگ سازه شد، در آن فرصت کاربرد وردپرس بسیار محصور خیس بود البته با سپری شد مجال این اپ توانست تخت‌گاز پرورش پیدا نماید و به یک سیستم مدیر محتوای یک سری کاره تبدیل خواهد شد.

مراد از یک‌سری کاره بودن سیستم محتوا این میباشد که شما می‌توانید با شناخت با این اپلیکیشن هر نوع اینترنت سایتی که می‌خواهید تولید فرمایید از تارنما های خبری گرفته تا آموزشی و فروشگاهی.

اکثری اشخاص بر این باورند که وردپرس از لحاظ امنیت یه خرده و کاستی هایی دارااست، ولی بایستی بگوییم که‌این گزاره بسیار خطا میباشد و امنیت وردپرس بسیار بالاست.

همین مشخصات باعث گردیده که امروزه بیش تر از ۳۵ درصد سایت های جان دار از وردپرس برای رئیس محتوای سایتشان استعمال نمایند.

همینطور امکان مضاعف وردپرس قابلیت اضافه نمودن پلاگین یا این که افزونه ها و پوسته وردپرس مختلف میباشد که میتواند امکان های بیش تری را به وب سایت شما بیفزاید، امروزه بیش تر از ۲۶۰۰ پوسته و به طور تقریب ۳۰۰۰۰ پلاگین بدون پول برای این برنامه به وجود آمده میباشد.


وردپرس چیست
ولی یک نکته مهم درباره وردپرس این میباشد که‌این برنامه اخیرا فارسی سازی گردیده و یوزرها اهل ایران میتوانند از وردپرس فارسی به راحتی از آن به کار گیری نمایند، پیرو این نوشته‌ی‌علمی ما میخواهیم خصوصیت های وردپرس فارسی را به شمامعرفی کنیم و بگوییم به چه استدلال میباشد که اکثری از تارنما های اهل ایران از وردپرس فارسی برای مدیر محتوای سایتشان به کار گیری می نمایند:

۱) راستچین بودن وردپرس فارسی
به جهت اینکه متن های انگلیسی عمدتا چپ چین می باشند و وردپرس بی آلایش از گویش فارسی نگهبانی نمی‌نماید، راستچین کردن متن‌ها در وردپرس ممکن میباشد با مشکلاتی یاروهمدم باشد. البته وردپرس فارسی قابلیت و امکان راستچین شدن داراست و شما میتوانید همگی متن های فارسی خویش را سوای اینکه صورت آنان به هم بریزد در فضا وردپرس قرار دهید.

۲) اضافه شدن تاریخ خورشیدی در وردپرس
در وردپرس عمدتا تاریخ های میلادی آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد و یوزرها اهل ایران همواره برای تبدیل کردن تاریخ ها از میلادی به خورشیدی ممکن میباشد به مشکلاتی واکنش نمایند، ورپرس فارسی توانسته این اشتباهات را رفع نماید و شما میتوانید با استعمال از پلاگین های منحصربه‌فرد تاریخ خورشیدی را باطن این اپ بگنجانید، حتما اینگونه کاری شغل یوزرها اهل ایران را بسیار معمولی می نماید.

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 10:21

پیاده سازی پوسته با به کار گیری از HTML و CSS یک مراحل مهم در پیش نیازهای یادگیری جاوا اسکریپت میباشد که به شما اذن میدهد تا صفحه ها اینترنت قشنگ و کاربرپسندی را ساخت و ساز نمائید. به دنبال به شما توضیح می‌دهیم که چه‌طور میتوانید یک پوسته اینترنت معمولی با استعمال از HTML و CSS پیاده سازی نمایید: 1 | پیاده سازی ساختار HTML آغاز طراحی سایت در مشهد می بایست ساختار مهم HTML ورقه را پیاده سازی فرمائید. این مشمول به کار گیری از عنصرها HTML همانند و … میباشد. این عنصرها معمولاً تحت عنوان قسمت‌های متفاوت شیت گزینه به کارگیری قرار می گیرند.

2 | استایل دهی با CSS
هم اکنون که ساختار HTML را پیاده سازی کرده‌ایم، بایستی آن را به صورت قشنگ و جذابی پوسته‌بندی کنیم. این شغل با به کارگیری از CSS اعمال می گردد. میتوانید استایل‌های مختلفی مانند رنگ‌ها، فونت‌ها، پس‌موضوع‌ها، اندازه‌ها و … را تعریف‌و‌تمجید نمایید.

3 | رسپانسیو سازی
قطعاً می بایست پوسته اینترنت را به طور رسپانسیو پیاده سازی نمائید، به‌این مفهوم که پوسته اینترنت می بایست برای دستگاه‌های متفاوت مانند کامپیوترها، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند با صرفه گردد. برای این عمل از تکنیک‌هایی مانند به کارگیری از واحدهای نسبی، مدیا کوئری‌ها و … به کار گیری نمایید.

4 | آزمایش و باصرفه‌سازی
بعداز پیاده سازی پوسته اینترنت، مسلماً پوسته را آزمایش نمائید تا مطمئن گردید که در دستگاه‌های متفاوت به صدق اکران داده میگردد. همینطور مطمئن گردید که پوسته شما با صرفه شد‌ه‌است و مجال بار گذاری ورقه به دستکم رسیده میباشد.

با این طریق‌ها و فرایند، می توانید یک پوسته اینترنت بی آلایش و کاربرپسند را پیاده سازی فرمایید که به نیازهای شما و یوزرها شما جواب می دهد.

آغاز یادگیری جاوا اسکریپت
حال که باهم پیش نیازهای یادگیری جاوا اسکریپت را برسی کردیم وقت آن میباشد که به آغاز یادگیری جاوااسکریپت پندار کنیم. یادگیری جاوا اسکریپت می تواند یکی‌از قدم‌های اصلی و جالب در مسیر توسعه و گسترش اینترنت و اپ‌نویسی باشد. درپی توضیحاتی برای آغاز یادگیری جاوااسکریپت را باهم برسی می کنیم که شما‌را مهیا‌خیس میکند:

1 | معنی جاوا اسکریپت
جاوااسکریپت یک لهجه نرم افزار‌نویسی بسیار قدرتمند میباشد که در اصلً برای ساخت تعامل و دینامیکیت در صفحه های اینترنت به کارگیری می‌گردد. این گویش اسکریپت بر طبق شیءگرایی میباشد و قادر است تحت عنوان یکی سه مبنا اساسی اینترنت (HTML، CSS، JS) شناخته گردد.

2 | دور و اطراف بسط
برای استارت یادگیری جاوا اسکریپت، شما نیاز به یک اطراف گسترش (IDE) یا این که حتی یک ویرایشگر متنی دارید. برخی از اطراف‌های گسترش دوست داستنی دربرگیرنده Visual Studio Code، Sublime Text و Atom میشوند. این ابزارها امکان‌هایی مانند اصلاح کد، گونه های‌زدایی، و قابلیت و امکان توسعه و گسترش با افزونه‌ها را آماده می‌نمایند.

3 | فراگیری‌های مقدماتی
آغاز با یادگیری مفاهیم شالوده جاوااسکریپت به عنوان مثال متغیرها، عملگرها، شرط‌ها، رینگ‌ها و توابع میباشد. منابع آموزشی آنلاین مانند W3Schools یا این که سبز لرن منابع خیر و خوبی برای شناخت با این مفاهیم می‌باشند.

4 | تمرین و پروژه‌های عملی
شایسته ترین رویکرد برای یادگیری هر گویش نرم‌افزار‌نویسی، تمرین میباشد. همت نمایید تمرین‌های مختلفی برای مثال تایپ کردن کدها، حل مسائل و تشکیل داد پروژه‌های خرد را جاری ساختن دهید تا تجربیات عملی خویش را افزایش دهید.

5 | شناخت با کتابخانه‌ها و فریمورک‌ها
به گذر زمان فرصت، با کتابخانه‌ها و فریمورک‌های گوناگون جاوااسکریپت آشنا گردید. بعضا از پر اسم و رسم‌ترین آن‌ها مشتمل بر jQuery، React، Vue.js و AngularJS می گردند. گزینش یکی‌از این فریمورک‌ها و یادگیری آن میتواند به شما یاری متعددی در بسط سایت‌های توسعه یافته بکند.

بازدید : 1
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 10:31

اسلایدر ها در واقع بخشی از طراحی وب می باشند که محتوای خاصی را بصورت اسلایدهای پی در پی اکران می‌دهند.این محتوا می‌تواند مشتمل بر عکس ، داده ها در باب موضوعی خاص ، خبر‌ها ، مقاله‌ها نو و پیوند و.. باشد.همینطور اسلایدها می‌توانند به سیرتکامل ایی پیاده سازی شوند که به طور اتوماتیک جابجا گردند یا این که مخاطب طراحی سایت در مشهد آنان را جابجا نماید یا این که در واقع ورق بزند. یکی‌از مزیت های قرار دادن اسلایدر در طراحی وب سایت این میباشد که‌این قابلیت و امکان را به صاحبان وب سایت می دهد تا چند مقاله یا این که چند عکس گوناگون را در در تارنما خویش قرار دهند فارغ از اینکه فضای متعددی از آن را اشغال نماید.

میتوان با قرار دادن محتوای مطلوب داخل اسلایدرها آن موضوعات را پررنگ خیس کرد و منجر شد استفاده کننده بیشتر ترغیب به تلاوت آن ها خواهد شد و اسلاید های متعدد را ورق بزند.از آنجایی که معمولا در طراحی وب سایت اسلایدرها را در بخش بالای برگه قرار می دهند به این ترتیب معمولا او‌لین نصیب از سایت که بوسیله استفاده کننده به چشم می‌خورد همین اسلایدرها خواهند بود و این منجر می‌گردد محتوای آن‌ها اولی چیزی باشد که استفاده کننده از وبسایت مشاهده می نماید.در واقع به همین عامل گاهی میتوان از اسلایدرهایی که در بالای کاغذ مهم پیاده سازی میشوند تحت عنوان قسمتی برای خوشامدگویی به کابر استفاده کرد.


به کار گیری از تصاویر و عکس نیز در اسلایدرها بسیار معمول و رایج میباشد.برخی اوقات یک عکس به اندازه هزاران واژه و کلمه داده ها منتقل میکند به این ترتیب به کارگیری از عکس های قشنگ و با کیفیت که مربوط به قضیه تارنما یا این که مربوط به چیزی که می‌خواهید به استفاده کننده جابجایی دهید بسیار دارای اهمیت میباشد.به وسیله این اسلایدرها و ورق زدن عکسها در اولِ وبسایت مخاطب میتواند با شما و استخراج و کارتان و موضوع فعالیتتان رابطه بهتری برقرار نماید.

یکی‌از دیگر از کاربردهای اصلی اسلایدرها هدایت سریع استفاده کننده میباشد.با قرار دادن پیوند یا این که دکمه های گوناگون و میتوان صفحه های اصلی سایت را که احتمالا استفاده کننده بیشتر رغبت داراست به آن ها بازگشت نماید را به او توصیه اعطا کرد و استفاده کننده خیلی شل با کلیک بر یکی‌از متن‌ها و یا این که دکمه های درنظرگرفته شده در اسلایدر به کاغذ متبوع خویش منتقل می شود.

نشانه دادن پروفایل و سوابق کاری نیز از سایر کاربردهای اسلایدر در طراحی وب سایت میباشد.ازطریق این اسلایدرها و با ورق زدن آنان فرد می‌تواند با نیروی کار و یا این که با دور و اطراف دفتر کار مالک سایت شناخت بیشتری پیدا نماید.قرار دادن عکس صورت در کنار داده ها و سوابق کاری شخص یکی روش های ساخت احساس متکی بودن در بیننده میباشد به این دلیل‌که اکثر اوقات عموم عشق دارا هستند فیس عده ای که قرار میباشد با آن‌ها همیاری نمایند را ببینند و با این فعالیت شم متکی بودن بیشتری پیدا خواهند نمود.

اسلایدر سبب ساز آسانتر شدن ساخت سایت می توان به این مفهوم که کاربری تارنما برای کاربر شل خیس می شود.چرا‌که با پیاده سازی اسلایدر در بخش های متفاوت تارنما مطالب مرتبط به هم تیم بندی گردیده و مرور مطالب و عکسهای مرتبط برای مخاطب ریلکس خیس می شود و از این رو حس رضایت کابر نیز فراتر خواهد رفت.

بصورت کلی می بایست ذکر کرد به کار گیری صحیح و مطلوب از اسلایدرها در طراحی وب قادر است شمارا ایده پرداز خیس و با ذوق و سلیقه خیس علامت دهد.تعیین عکس و متن های صحیح یا این که هدایت درست استفاده کننده از روش قرار دادن لینک و پیوند به صفحه ها اثرگذار وبسایت مخصوصا در اسلایدر های بالای ورقه مهم می تواند منجر ساخت‌و‌ساز شم رضایت در کابر گردیده و او را به ماندن در وبسایت ترغیب کند.بر عکس استعمال از عکس و متن های نا مطلوب یا این که بهم ریختگی در مطالب اسلایدرها حس سردرگمی و شم غیر مطلوب در کاربر ساخت‌و‌ساز خواهد کرد و منجر می گردد خیلی زود وبسایت را رخنه‌ نماید.

بازدید : 5
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:18

یکی پلاگین‌های هیبت ساز پرطرفدار در وردپرس پلاگین MetForm Pro که یک هیبت ساز قوی برای المنتور میباشد طراحی سایت در مشهد که شما‌را توانمند می‌سازد تا هیبت‌های غامض و چندگانه را به‌شکل مرحله‌ای بسازید. این پلاگین قابلیت و امکان‌های فراوانی برای مثال فیلدهای سفارشی، پیاده سازی ریسپانسیو و قابلیت و امکان پیش‌پردازش داده‌ها را ارائه میدهد. شیوه نصب و فعالسازی MetForm Pro برای نصب و راه‌اندازی پلاگین MetForm Pro فرآیند تحت را اعمال دهید: از داشبورد وردپرس به قسمت «پلاگین‌ها» بروید و «اضافه کردن نو» را گزینش فرمایید. پلاگین خریداری گردیده از ژاکت را در‌این نصیب آپلود نمائید و آنگاه مرحله بعد از آن را پیش ببرید.
بعداز کشف کردن پلاگین، روی «نصب نمائید» کلیک فرمایید و آنگاه «فعال‌سازی» را تعیین فرمائید.
روش تشکیل داد هیبت با پلاگین MetForm Pro
پس از اینکه پلاگین MetForm Pro را فعال کردید، برای ایجاد کرد هیبت به طرز تحت شغل فرمائید:

به ورقه «MetForm Pro» در داشبورد بروید.
روی «اضافه کردن هیبت نو» کلیک فرمایید و هیبت خویش را با افزودن و سفارشی کردن فیلدهای ما یحتاج بسازید.
بعداز اتمام تشکیل داد هیبت، کد کوتاهی تولید می گردد که میتوانید آن را در المنتور بر روی کاغذ خویش قرار دهید.
این نوشته‌علمی را به طبع بخوانید
فراگیری نصب وردپرس روی پلسک یا این که در دست گرفتن پنل Plesk به طور قدم به قدم

هیبت ساز Ninja Form
Ninja Form یک کدام از دیگر از شایسته ترین پلاگین‌های هیبت ساز برای المنتور و وردپرس میباشد. این پلاگین از یک رابط کاربری بسیار بی آلایش برخوردار‌است که شمارا قوی می‌سازد تا هیبت‌ها را با به کار گیری از کشیدن و ول کردن ساخته و دستکاری نمائید.

طریق نصب و فعال‌ساز‌ی Ninja Form
برای نصب و فعال‌ساز‌ی پلاگین Ninja Form، روند پایین را دنبال فرمایید:

به داشبورد وردپرس بروید و در قسمت «پلاگین‌ها» روی «اضافه کردن نو» کلیک فرمایید.
در نصیب کاوش، «Ninja Form» را تایپ نمائید.
بعد از یافت کردن پلاگین، روی «نصب فرمایید» کلیک فرمایید و آنگاه «فعال سازی» را گزینش فرمائید.
روش ایجاد کرد هیبت با پلاگین Ninja Form
هم اکنون که پلاگین Ninja Form را فعال کردید، برای تشکیل داد هیبت فرآیند پایین را اعمال دهید:

بعداز فعال سازی پلاگین، به شیت «Ninja Form» در داشبورد وردپرس خویش بروید.
روی «اضافه کردن هیبت تازه» کلیک فرمایید و هیبت خویش را با افزودن و سفارشی کردن فیلدهای لازم بسازید.
بعداز اینکه هیبت را ساختید، کد کوتاهی در دست شما قرار می گیرد که میتوانید آن را در المنتور بر روی شیت خویش قرار دهید.

هیبت ساز Formidable Forms
Formidable Forms یکی از دیگر از پلاگین های هیبت ساز برای المنتور میباشد که با المنتور سازگار میباشد. این پلاگین امکان‌های توسعه یافته‌ای را ارائه می دهد؛ به عنوان مثال قابلیت و امکان تشکیل داد هیبت‌های یک سری مرحله‌ای، هیبت‌های حرفه ای با به کارگیری از یک رابط کشیدن و رهاکردن و ساخت‌و‌ساز گزارش‌های داینامیک.

روش نصب و فعالسازی Formidable Forms
به داشبورد وردپرس بروید و در قسمت «پلاگین‌ها» روی «اضافه کردن نو» کلیک فرمایید.
در بخش کاوش «Formidable Forms» را تایپ نمائید.
بعد از یافت کردن پلاگین، روی «نصب نمایید» کلیک نمایید و بعد از آن «راه اندازی» را تعیین فرمایید.
شیوه تشکیل داد هیبت با پلاگین Formidable Forms
بعداز فعالسازی پلاگین، به شیت «Formidable Forms» در داشبورد بروید.
روی «اضافه کردن هیبت نو» کلیک فرمایید و هیبت خویش را با افزودن و سفارشی کردن فیلدهای موردنیاز بسازید.
بعد از اتمام تشکیل داد هیبت، کد کوتاهی ساخت‌و‌ساز میشود که می توانید آن را در المنتور بر روی برگه خویش قرار دهید.

هیبت ساز دوستداشتنی WpForms
WpForms یکی بی آلایش‌ترین پلاگین های هیبت ساز برای المنتور و وردپرس میباشد. این پلاگین پیاده سازی گردیده‌است تا مراحل ایجاد کرد هیبت را سهل و آسان نماید، با استعمال از یک رابط کشیدن و رهاکردن.

روش نصب و راه اندازی WPForms
برای نصب و راه‌اندازی پلاگین WPForms فرآیند تحت را اعمال دهید:

به داشبورد وردپرس بروید و در قسمت «پلاگین‌ها» روی «اضافه کردن تازه» کلیک نمائید.
در بخش کاوش، «WPForms» را تایپ فرمائید.
بعد از جستن پلاگین، روی «نصب نمائید» کلیک نمائید و بعد «فعال‌سازی» را گزینش فرمایید.

بازدید : 4
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:10

با اینکه دیدن پیغام ارور تارنما با یک کد غلط روی شیت مرورگر بسیار واقعه میفتد؛ البته همچنان مواجه شدن با این مشکلات نامطلوب میباشد. در صورتیکه شما یک استفاده کننده معمولی باشید که چهت نیل به جواب سوالهای خویش در صفحه ها اینترنت کاوش میکنید، شاید در غایت بتوانید در وب سایت‌های دیگر به پاسخ خویش برسید؛ البته در حالتی‌که یک طراح یا این که رئیس وبسایت میباشید، در قبال این اشتباهات مسئولیت دارید. در‌این‌حالت‌ شغل شما بسیار دشوارتر خواهد بود. طراحی سایت در مشهد به هر اکنون در صورتیکه یک مخاطب می باشید یا این که یک مدیرسایت با ما یار و همدم باشید. ما در‌این نوشته‌علمی کل کدهای غلط و دلایل بروز آن ها را آیتم پژوهش قرار میدهیم و طریق‌های برای رفع‌ آن ها سفارش خوا هیم کرد.

شناخت با اشکال کد ارور وبسایت

خطاهایی که در تارنما‌ها چهره می دهند می توانند دلایل مختلفی داشته باشند. بر همین اصل، ایرادات را گروه‌بندی کرده و از یکی سه رقمی برای معین کردن نوع آنان استعمال می‌نمایند. اولی عددی که درین کدها آیتم به کارگیری قرار می گیرد، نشانه دهنده نوع ارور وب سایت خواهد بود. از جمله، خطاهایی که عدد نخستین کد سه رقمی آنها 4 میباشد، به جهت وجود غلط در سمت سرور گیرنده یا این که به عبارتی وبسایت فیس می دهند. در مقابل، خطاهایی که ساختار کد آن ها به صورت XX5 میباشد، نماد‌دهندۀ وجود غلط در سمت سرور می‌باشند. درپی با هر مورد از این مشکلات بیشتر آشنا خوا‌هیم شد.

1. ارور 404 Not Found
مسلما شما هم تابه‌درحال حاضر دیده‌تان به جمال این خطای پر اسم و رسم پر‌نور گردیده است. این ارور رایج یک معنا پر‌نور داراست؛ اینکه کاغذ‌ای که قصد مفتوح کردن آن را داشتید، در وب سایت نیست.

این زمینه قادر است دو ادله داشته باشد. نخستین اینکه ممکن میباشد نشانی شیت را خطا وارد کرده باشید. هر ورقه‌ای در وب سایت دارنده یک نشانی مخصوص میباشد که به اسم URL شناخته می گردد و می توانید آن را در نصیب نشانی توشه مرورگر خویش ملاحظه کنید. در هنگام تایپ کردن نشانی کاغذ حتی درصورتی که یک کلام را معدود یا این که زیاد بنویسید، نشانی اشتباهی به مرورگر داده می‌گردد که به طبع به مقصد نمی رسد.

برهان دومین که سبب ساز میگردد با این ارور وب سایت مواجه گردید، حذف کاغذ به وسیله رئیس وبسایت از نصیب پیکربندی میباشد. در‌این حالت در شرایطی‌که کاربری نشانی کاغذ را وارد کرده یا این که از شیت جستجوی گوگل روی لینک و پیوند این کاغذ کلیک نماید، با خطای 404 روبرو میگردد. در شرایطی‌که شما یک استفاده کننده می‌باشید که هیچ راهی برای رفع این ارور پیدا نخواهید کرد و بایستی به سراغ صفحه های شبیه در اینترنت باشید.

چنانچه که رئیس وب سایت میباشید، در حیث داشته باشید که خطای 404 از آن گروه ارورهایی میباشد که می بایست به طبع آن را برطرف کرد، به دلیل آنکه روی seo فروشگاه آنلاین تاثیر منفی متعددی می گذارد.

برای برطرف کردن این ارور یا این که می بایست محتوای جدیدی درین ورقه بار گذاری نمائید یااینکه این شیت را به یک کدام از دیگر از صفحه های شبیه تارنما ریدایرکت نمائید. در صورتی‌که اینک قابلیت تولیدمحتوای تازه ندارید یااینکه شیت مشابهی در وبسایت خویش سراغ ندارید، مسلما این برگه را موقتی هم گردیده به برگه منزل ریدایرکت فرمایید. این شغل سبب میشود که از غضب گوگل درامان بمانید.

2. ارور 403 Forbidden
این نادرست ظریف مانند تابلوی ورود ممنوع میباشد. بدین مضمون‌ که‌این شیت در تارنما وجود داراست؛ اما شما به هر دلیلی اذن مشاهده آن را ندارید. بخش اعظمی از وب سایت‌های پر اسم و رسم فرنگی به جهت تحریم، یوزرها اهل ایران را از مشاهده محتوای وب سایت خویش محروم می‌نمایند و وقتی‌که ما به‌این وبسایت‌ها مراجعه میکنیم با خطای 403 روبرو خوا هیم شد.

صرفا راهی که با آن می‌قدرت وب سایت موردنظر را بدور زد و دیگر با این نادرست مواجه نشد، به کار گیری از فیلترشکن میباشد. این ابزارها با تولید یک IP مجازی مارا به‌سیرتکامل‌ای به سرورها معرفی می‌نمایند که گویی وابسته به کشوری غیر از کشور‌ایران هستیم.

مواجه شدن با ارور 403 یک برهان دیگر هم میتواند داشته باشد. در بنا شده در وب سایت‌هایی که از هاست Cplane به کار گیری می‌نمایند، می‌اقتدار در قسمت پیکربندی این هاست، قابلیت و امکان دسترسی برخی یوزرها را به دلایل امنیتی مسدود کرد. در‌این حالت در شرایطی‌که یوزرها موردنظر برای مشاهدۀ تارنما مبادرت نمایند، با این غلط روبرو خواهند شد. در هر شکل رفع این نادرست فارغ در اختیار گرفتن استفاده کننده میباشد.

3. ارور 400 Bad Request
مفهوم این ارور «درخواست بد» میباشد. یعنی تقاضایی که از مرورگر داشته‌اید، خطا و دارنده ناهنجاری میباشد. این ایراد مرتبط با وب سایت وجود ندارد و قادر است به دلایل فنی و اشتباهات مرورگر یا این که سرور باشد. به مراد برطرف کردن این ارور بایستی راهکارهایی ذیل را آزمون فرمایید:

از صحت نشانی کاغذ وارده گردیده یقین نتایج فرمائید.
کوکی مرورگر و کش DNS خویش را حذف فرمایید
اتصال وب خویش را یکبار جدا و مجدد وصل فرمائید و مطمئن گردید که استوار میباشد.

بازدید : 3
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:32

همگی یوزرها در هنگام ورود و یا این که نام نویسی در یک سایت، کمپانی در نظرسنجی‌های آنلاین و یا این که حتی‌در ورقه پرداخت با کپچا (CAPTCHA) مواجه . البته کپچا چیست و چه کاربردی دارااست؟ کپچا نوعی سیستم جواب به یک بحران یا این که سوال به وسیله مخاطب میباشد که با مقصود تشخیص و متمایز ساختن بشر از ربات طراحی سایت در مشهد در فضای اینترنت پیاده سازی می گردد. مسلما تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده میباشد که در هنگام ورود به یک ورقه با آزمایش‌هایی همانند وارد کردن اعداد و حروف جانور در فریم، گزینش تصاویر دارنده یک شی معلوم (همانند لامپ ارشادوراهنمایی رانندگی و یا این که خطوط عابر پیاده) و یا این که کلیک بر روی مورد I\'m not a robot رو به رو گردیده باشید. این آزمایش‌ها به عبارتی کپچا می باشند که با مقصود ارتقا امنیت وبسایت‌ها و خودداری از ورود ربات‌های مخرب به آنان پیاده سازی می گردند.

بیشتر بخوانید: 10 چاره ارتقا امنیت دامنه تارنما

هکرها و مجرمان سایبری با پیاده سازی ربات‌های خرابکار در ادامه طرز‌هایی برای دسترسی به صفحه ها سایت‌ها، مقر‌های اطلاعاتی و سرقت داده‌های اصلی آنان میباشند. دیدنی میباشد بدانید که ربات‌ها بیشتراز 40 درصد از ترافیک آنلاین را تشکیل می دهند. هر اینترنت سایتی میتواند غرض هجوم ها بی رحمانه، کلاهبرداری تبلیغات دیجیتال، تقلب در تراکنش‌ها و گردآوری داده ها فردی از روش ربات‌های مخرب باشد. CAPTCHA ها برای ارتقا امنیت و حفظ از وبسایت‌ها در قبال ربات‌های مخرب پیاده سازی گردیده‌اند. کپچاها دارنده اشکال مختلفی می باشند که با به کار گیری از آن ها میتوانید تا حد متعددی از ورود ربات‌ها به وبسایت خویش دوری نمائید. درپی این مقاله از وبکده قضیه کپچا چیست را کاملا آیتم پژوهش قرار می دهیم و شمارا اشکال کپچا نیز آشنا خوا‌هیم کرد. با ما هم پا باشید.

برای طراحی وب سایت فروشگاهی با امنیت بالا با متخصصان وبکده در تماس باشید.

کپچا چیست و چه وقتی از CAPTCHA به کارگیری کنیم؟
کلمه و واژه کپچا یا این که CAPTCHA مخفف عبارت Completely Automated Public Turing Test to Tell Computers and Humans Apart بوده و به معنای امتحان عمومی تماما خود کار گردیده تورینگ جهت جدا از هم ساختن آدم و رایانه میباشد. کپچا در واقع نوعی امتحان امنیتی «معضل-جواب» میباشد که سایت‌ها از آن برای تشخیص سریع یوزرها حقیقی وواقعی اینترنت (آدم‌ها) از ربات‌ها به کار گیری می‌نمایند. معمولی‌ترین نوع کپچا به عبارتی اعداد و حروفی میباشند که در پوسته یک تصویر خرد به یوزرها اکران داده میشوند و آن ها نیز به خواسته ثابت نام‌و‌نشان انسانی خویش بایستی هرآنچه را که در تصویر مشاهده می‌نمایند به طور ظریف در قاب جان دار تایپ نمایند تا احراز نام‌و‌نشان حقیقی و واقعی و ربات نبودن آن‌ها به سیستم اثبات گردد.

البته چه وقتی از CAPTCHA به کار گیری کنیم تا از ورود ربات‌های مخرب به سایت خویش پرهیز به شغل آوریم؟ به کار گیری از کپچا در قسمت‌هایی همانند تصویب نظرها یوزرها به مراد خودداری از درج نظرها اسپم و غیرواقعی، عضویت و تولید اکانت کاربری در وبسایت، ورود به سیستم و نظرسنجی‌های آنلاین به ارتقاء امنیت تارنما شما یاری کرده و از دسترسی ربات‌های مخرب پیاده سازی گردیده بوسیله هکرها به داده‌های اصلی دوری خواهد کرد.

کپچا چه گونه شغل می نماید؟
سوالی که در حال حاضر ممکن میباشد برایتان اتفاق افتاده باشد این میباشد که کپچا به چه شکل شغل می نماید؟ CAPTCHA های کلاسیک تحت عنوان رایج‌ترین نوع کپچا شناخته میگردند و همچنان در برخی از وبسایت‌ها آیتم به کارگیری قرار می گیرند که مشتمل بر درخواست از یوزرها برای شناسایی حروف میباشد. درین سبک کپچا، صورت ظاهری حروف را از موقعیت استاندارد خویش بیرون کرده و آن‌ها را به یکدیگر می‌چسبانند تا تشخیص آن‌ها برای ربات‌ها مشقت بار باشد. یوزرها بایستی حروف ارائه گردیده در جعبه را به صدق در نصیب موردنظر تایپ و ارسال نمایند. در صورتی‌که حروف وارداتی با حروف تصویر مطابقت و همخوانی نداشته باشند، از یوزرها مراد میشود تا مجددا این شغل را جاری ساختن دهند. استعمال از اینگونه آزمایش‌هایی در صفحه ها ورود (Login)، هیبت‌های نام نویسی اکانت کاربری، نظرسنجی‌های آنلاین و صفحه های پرداخت کسب و کار الکترونیک رایج میباشد.

مقصود اساسی از ساخت‌و‌ساز کپچا این میباشد که یک اپ کامپیوتری مانند یک ربات کار کشته به تعبیروتفسیر حروف بهم چسبیده وجود ندارد؛ در حالی که یوزرها واقعی که به مشاهده و تعبیر حروف در اشکال مورد‌ها و فونت‌های گوناگون عادت دارا هستند و شناسایی آن ها عمل چندان دشواری نخواهد بود. به حیث شما کپچا به چه شکل امنیت وبسایت را نگهداری می نماید؟ ربات‌ها در هنگام مواجه با کپچا می توانند حروف را به طور تصادفی در قاب وارد نمایند که از حیث آماری احتمال توفیق آن‌ها درین امتحان بعید میباشد. به این ترتیب ربات‌ها درین امتحان مردود گردیده و از تعامل آن ها با اینترنت ‌وبسایت یا این که نرم‌افزار موردنظر خودداری به شغل میاید؛ در حالی که بشر‌ها به راحتی از پس تشخیص آنان برمی‌آیند.

بازدید : 3
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 10:16

شخصی که قصد جاری ساختن پروژه بوت استرپ را دارااست، می بایست با گویش‌های آیتم استعمال درین قاب ورک شناخت داشته باشد. طراحی سایت در مشهد درپی به معرفی برخی از گویش‌های اصلی بوت استرپ می پردازیم: جاوا اسکریپت (JavaScript) در‌صورتی‌که به نرم افزار‌نویسی و ساخت وب سایت عشق داشته باشید، بایستی مسلماً بدانید که جاوا اسکریپت چیست. جاوا اسکریپت (JS) یکی‌از رایج‌ترین لهجه‌ها در نرم‌افزار‌نویسی برای تشکیل داد صفحه های تعامل‌پذیر میباشد که سازش قابل قبولی با قاب ورک بوت استرپ دارااست.

HTML (Hypertext Markup Language)
یکی از دیگر از گویش‌های گزینه به کار گیری در بوت استرپ، HTML میباشد. گویش نماد‌گذاری HTML به شما امداد می‌نماید تا ساختار مشخصی برای صفحه ها اینترنت تولید فرمائید. این گویش بی آلایش، اسکلت مهم وب سایت‌هاست و در شکل احاطه بر آن، یادگیری Bootstrap شغل مشکلی نخواهد بود. HTML ظاهری برای اکران ندارد و بایستی در کنار آن از CSS استعمال شود.

CSS (Cascading Style Sheets)
CSS مکملی برای HTML میباشد و زبانی برای تعریف ظاهری صفحه های اینترنت مانند رنگ‌ها، فونت‌ها، منوی کشویی و… به حساب میآید. در مطلبی دیگر، کامل توضیح داده‌ایم که CSS چیست. بوت استرپ پرکاربردترین کادر ورک برای CSS میباشد و این دو در کنار یکدیگر، آیتم بسیار قابل قبولی جهت ساخت و ساز صفحه های ریسپانسیو (برخورد‌گرا) محسوب میگردند.

مزایای بوت استرپ
به دنبال به ذکر بعضی از شاخص‌ترین مزایای Bootstrap می پردازیم:

نصب و فعال‌ساز‌ی آن راحت میباشد
مرورگرهای متعددی با آن سازش دارا‌هستند
یک کادر متن گشوده، مجانی و در دسترس میباشد
سیستم Grid در‌این قاب ورک در موقعیت مطلوبی قراردارد
طراحان متعددی از آن به کارگیری می‌نمایند و بدین انگیزه، درصورتی که به مشکلی واکنش کردید، میتوانید از اشخاص متعددی مشورت بگیرید
بوت استرپ مطلوب‌ترین قاب ورک برای CSS میباشد و از ناسازگاری‌های احتمالی پرهیز می‌نماید
به انگیزه وجود کدهای مهیا، می‌اقتدار در طی و هزینه‌های اجرا پروژه Bootstrap صرفه‌جویی کرد
با استعمال از Bootstrap می‌اقتدار سایتی با ظواهر خوشگل و کاربرپسند پیاده سازی کرد
بوت استرپ برای ساخت وب سایت‌های ریسپانسیو مطلوب میباشد و دکوراسیون ورقه در دستگاه‌های گوناگون به هم نمی‌ریزد
این کادر ورک برای همه اشکال وبسایت‌ها مثلا تارنما‌های فروشگاهی، خبری، شرکتی و… مطلوب میباشد
یادگرفتن‌های متعددی برای این قاب ورک در دسترس میباشد؛ به این ترتیب یادگیری آن راحت میباشد
معایب بوت استرپ
درحال حاضر به یکسری گزینه از معایب Bootstrap اشاره میکنیم:

به کار گیری از الگوهای مهیا، مانند چاقو دولبه فعالیت می‌نماید؛ از طرفی منجر کاهش مجال ایفا پروژه می گردد و از سوی دیگر، ممکن میباشد سبب کاهش ابداع در پیاده سازی خواهد شد.
در‌صورتی‌که که روی پوسته‌های مهیا Bootstrap فردی‌سازی شکل نگیرد، وب سایت ساخت‌و‌ساز گردیده ظاهری کسل‌کننده و تکراری پیدا می‎‌نماید.
عوض کردن پیاده سازی‌های پیش‌فرض و دستکاری پوشه‌های بوت استرپ، نیاز به مجال و انرژی متعددی داراست.
طرح‌های مو جود در بوت استرپ کدهایی زمان بر دارا‌هستند و به همین خیال، گاهاً خروجی‌های HTML بیشتر از حد نیاز خواهند بود.
در صورتیکه همه بخش‌ها با بوت استرپ پیاده سازی شوند، وسعت وبسایت بیشتراز حد معمول زیاد می‌گردد.
شما هم می توانید با یادگیری اپ نویسی و فریمورک‌هایی مانند بوت استرپ به درامد برسید. پس در صورتیکه به اپ‌نویسی عشق و علاقه‌مند میباشید و دوست دارید از این طریق به طور فریلنسری درآمدزایی نمایید، سفارش می کنیم همین اکنون به کاغذ یادگرفتن نرم‌افزار نویسی رجوع‌نمایید.

بازدید : 4
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 10:36

PHP یک کدام از دوست داستنی ترین لهجه اپ نویسی ساخت وب سایت میباشد که شما میتوانید به طور اوپن سورس از آن استعمال نمائید. به کار گیری از این گویش نرم افزار نویسی در ساخت سایت های پویا یا این که داینامیک رایج میباشد. Ruby روبی نیز یک لهجه نرم‌افزار نویسی ساخت وب سایت میباشد که به طور متن گشوده، شی گرا و پویا گزینه طراحی سایت در مشهد استعمال قرار میگیرد. شغل کردن با این گویش نرم‌افزار نویسی نسبتا سخت میباشد. براین اساس در‌صورتی‌که میخواهید اخیرا نسبت به تعلیم گویش های اپ نویسی مبادرت فرمائید، عالی میباشد سراغ روبی نروید.

Python
پایتون یک گویش نرم افزار نویسی طراحی وب سایت میباشد که نرم افزار نویسی را برای طراحان معمولی خیس نموده است. این گویش نرم افزار نویسی امروزه جزو پرطرفدارترین ها و دوستداشتنی ترین ها به حساب میآید. پایتون شی گرا، چند‌منظوره و پویا میباشد که در کشور ایران بازار عمل نسبتا خیر داراست.

C#
سی شارپ یک کدام از دیگر از لهجه های نرم افزار نویسی میباشد که برای پروژه های تبارک تماما مطلوب میباشد. این لهجه نرم‌افزار نویسی طراحی وب روی سیستم ادله های متفاوت قابل انجام میباشد. وبسایت هایی مانند دیجی جنس و ورزش 3 مثلا سایت های اهل ایران می باشند که بوسیله سی شارپ پیاده سازی گردیده اند.

عامل ها اثرگذار در گزینش گویش نرم افزار نویسی
برای گزینش گویش نرم افزار نویسی طراحی وب شما بایستی عامل ها و فاکتورهای زیادی را در لحاظ بگیرید. در اینجا به تحقیق این فاکتورهای اصلی می‌پردازیم تا بعد از شناخت با آن ها بتوانید گویش اپلیکیشن نویسی که برای شما مطلوب میباشد را تعیین نمائید.

قابلیت و امکان جاری ساختن بر روی سیستم ادله متبوع
یکی‌از عامل ها مهمی که بایستی در تعیین گویش نرم‌افزار نویسی طراحی وب در لحاظ بگیرید، امکان اجرای نرم افزار بر روی سیستم استدلال آیتم نظرتان میباشد. اکثری از لهجه های نرم‌افزار نویسی از این حیث محدودیت دارا‌هستند.

سرعت ایفا
از سایر فاکتورهای موءثر بر گزینش گویش اپلیکیشن نویسی طراحی وب سایت سرعت اجرای آن میباشد. بخش اعظمی از گویش های اپ نویسی مانند پایتون سرعت کندی را در اجرای کدهای دستوری دارا هستند.

امنیت
در گزینش لهجه اپلیکیشن نویسی قطعا بایستی به امنیت دقت ویژه ای داشته باشید. این قضیه در مراقبت از وبسایت نیز به شدت گزینه عنایت قرار میگیرد.

بازدید : 6
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 10:27

بهینه سازی یا این که seo موتور کاوش به معنای رعایت اصولی میباشد که به موتور های کاوش مانند گوگل، یاهو و بینگ امداد طراحی سایت در مشهد می نماید تا تارنما شمارا پیدا نمایند و در نتیجه ها جستجوی خویش به آن جايگاه خاصی بدهند. در سود برای بالا بردن جايگاه تارنما خویش از کلمه ها کلیدی مطلوب در عنا وین، متا تگ ها، هدینگ ها، اسم پوشه ها و محتوایتان به کار گیری نمایید. تمرکز خویش را فرصت سئوی سایتتان روی سئوی داخلی و فرنگی به یک صورت بگذارید و یکی از را فدای دیگری نکنید.

9. مطابقت و همخوانی با نیاز بازدیدکنندگان
به اشخاصی تصور کنید که می‌خواهند به سایت شما بیایند و از آن استعمال نمایند. در‌حالتی که اینترنت سایتی را پیاده سازی می‌کنید که درخصوص پوشش مردان میباشد می بایست محتوا و پیاده سازی آن مبتنی بر با این مسئله باشد. مدام نیاز و مراد مخاطب را در حق تقدم خویش قرار دهید.
10. برگه نقدها و پیشنهادات را فراموش نکنید
نصیب تماس با مارا می قدرت کامل کننده خصوصیت های یک تارنما بهتر دانست. در‌این نصیب مخاطبان سؤال های خویش را در امر سؤالاتشان میپرسند یا این که عیب گیری می نمایند. به امداد این بازخوردها می‌توانید در وبسایت خویش تغییرات مؤثر دهید.

یک کدام از دیگر از خصوصیت های یک سایت عالی، نصیب درباره ما میباشد. این برگه به مخاطبان امداد می نماید تا درخصوص تجارت شما داده ها استحصال نمایند.
در‌این بخش به یاری کد گوگل مپ محل کمپانی خویش را روی نقشه نشانه دهید. ساعت‌ها کاری آن را معین فرمائید و شماره تلفن و نشانی ایمیلتان را قرار دهید. همینطور می‌توانید خودتان یا این که بقیه دست اندرکاران مؤثر در شرکتتان را معرفی نمایید.

12. همگی چیز را در مکان خویش قرار داردن
یکی از دیگر از خصوصیت های یک وبسایت بهتر قرار دادن هر چیزی در مکان خویش میباشد. همان گونه که میدانید در تارنما ها قسمت های کاغذ مهم، تحت کاغذ، درباره ما، تماس با ما و سوالهای متداول وجود دارا‌هستند که در هرمورد می بایست موردها مرتبط با خویش قرار گیرد. اذن دهید دو گزینه از آن‌ها‌را توضیح دهیم.

13. به کار گیری از فراخوان به کار های بدیهی
در شرایطی که در وبسایت خویش درخواستی از بازدیدکنندگان نکنید، یقیناً کاری اعمال نمی دهند. در جاهای متفاوت تارنما خویش کارهایی را که دوست دارید (مانند به اشتراک گذاری مطالب) از استفاده کننده بخواهید و دکمه های فراخوان به شغل واضحی را به کار گیری فرمائید.

14. قابل اتکا بودن
آیا وب سایت شما قابل متکی بودن میباشد؟ آیا مطالب آپ دیت را در مشت بازدیدکنندگان قرار می‌دهد؟ قابل اتکا بودن یک کدام از دیگر از خصوصیت های یک تارنما عالی میباشد که روی تصمیم یوزرها برای رجوع به آن تأثیر میگذارد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 99823
  • بازدید سال : 102126
  • بازدید کلی : 103496
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی