loading...

مرجع طراحی سایت حرفه ای

بازدید : 12
سه شنبه 18 بهمن 1401 زمان : 14:38


انحصاری بودند: اکثری از مرورگرها تلاش کردند با ارائه برچسب های مخصوص خویش را متمایز نمایند. این باعث به تنی چند از خطاها ناسازگاری فی مابین این سایت ها و مرورگرهای حفاظت نشده شد. یوزرها می‌توانستند اپ‌ها را دانلود نمایند، البته نمی‌توانستند ببینند به چه شکل فعالیت می‌نمایند.
به آدرس اینترنتی تحت عنوان وسیله ارتباطی متکی بود: در طی عصر اینترنت 1.0، سرورها تمایلی به ارائه امان از نرم‌افزار نویسی سمت سرور نداشتند. این بدان معناست که کلیک کردن بر روی “ارسال” در یک هیبت سبب به فعال سازی یک خدمت گیرنده نشانی اینترنتی میگردد و هیبت بایستی به یک نشانی داده گردیده نشانی اینترنتی گردد. مطمئناً این تجارب کاربری که اکنون انتظار داریم عدم وجود.
اینترنت 2.0 داده ها فردی شما‌را میخواهد
اینترنت 2.0 منادی طلوع تعامل آنلاین بود. از سال 2005، این “زمانه” تاکنون ادامه یافته میباشد. در جایی که اینترنت 1.0 به طور کاملً در ارتباط صفحه ها اثبات بود، اینترنت 2.0 راجع‌به محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله استفاده کننده میباشد و بقیه یوزرها نظرها و پست های خویش را در وبسایت های جانور می‌گذارند و اطلاعاتی را که میخوانند در طیف وسیعی از پلت هیبت ها و وب لاگ های رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارند. طراحی سایت زمان Web 2.0 همینطور عصر ای میباشد که در آن دسترسی به وب موبایل رونق گرفته میباشد که سبب ساز به ساخت محتوا برای مصرف کنندگان در اکنون تکان و بازار رو به رویش نرم افزار ها شد‌ه‌است.

تولید اکانت کاربری و پروفایل
Web 2.0 از اکانت‌ها و نمایه‌های استفاده کننده استقبال کرد، چون احتمال بیشتری وجود داراست که سبب ساز به بازدید دوباره گردد. ایده این بود که اکثر یوزرها وب بیشتر به مرورگر خویش برای رابط کاربری، اپ‌ها و ذخیره‌سازی فولدر – که کلاً تحت عنوان محاسبات کانال تحت عنوان یک پلتفرم شناخته میگردند – متکی می‌باشند. اینترنت 2.0 همینطور سبب به ظهور دولت ها آنلاین، رسانه های اجتماعی، بلاگ نویسی و برخورد هایی مانند دکمه دارای شهرت “لایک” شد. به صورت خلاصه، اسم بازی برای اینترنت 2.0 محتوای ساخت و ساز گردیده بوسیله مخاطب بود که بسیار به اشتراک نهاده شد.

تولید گرد هم آیی و تبلیغات
با توده‌آوری داده‌های فردی از روش نمایه‌های استفاده کننده و همینطور کوکی‌های مرورگر، اینترنت 2.0 به زودی تبلیغات را با خویش همدم کرد و فضای ارزشمندی به تبلیغ‌کنندگان فروخته شد تا به یوزرها تبلیغات هدفمندتری را ارائه دهد. تا اینجای شغل خیلی خوبه. ولی در آخرها ده سال 2010، بعضا نگرانی‌های بدون شوخی در زمینه ی مراقبت حریم سری داده‌ها وجود داشت و این نگرانی‌ها باعث به تمرکز بیشتر بر روی جنبه‌های منفی «فولکسونومی» تولید گردیده به وسیله اینترنت 2.0 شد.

این نکات منفی مشمول ارتقاء قلدری سایبری، تعقیب و سرقت نام و نشان میباشد. همینطور نگرانی هایی درخصوص نشر داده ها اشتباه یا این که “خبر‌ها جعلی” دربین یوزرها، هم از روش رسانه های اجتماعی و هم از روش پورتال های اشتراک گذاری داده ها منبع گشوده وجود داشت.


انحصاری بودند: اکثری از مرورگرها تلاش کردند با ارائه برچسب های مخصوص خویش را متمایز نمایند. این باعث به تنی چند از خطاها ناسازگاری فی مابین این سایت ها و مرورگرهای حفاظت نشده شد. یوزرها می‌توانستند اپ‌ها را دانلود نمایند، البته نمی‌توانستند ببینند به چه شکل فعالیت می‌نمایند.
به آدرس اینترنتی تحت عنوان وسیله ارتباطی متکی بود: در طی عصر اینترنت 1.0، سرورها تمایلی به ارائه امان از نرم‌افزار نویسی سمت سرور نداشتند. این بدان معناست که کلیک کردن بر روی “ارسال” در یک هیبت سبب به فعال سازی یک خدمت گیرنده نشانی اینترنتی میگردد و هیبت بایستی به یک نشانی داده گردیده نشانی اینترنتی گردد. مطمئناً این تجارب کاربری که اکنون انتظار داریم عدم وجود.
اینترنت 2.0 داده ها فردی شما‌را میخواهد
اینترنت 2.0 منادی طلوع تعامل آنلاین بود. از سال 2005، این “زمانه” تاکنون ادامه یافته میباشد. در جایی که اینترنت 1.0 به طور کاملً در ارتباط صفحه ها اثبات بود، اینترنت 2.0 راجع‌به محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله استفاده کننده میباشد و بقیه یوزرها نظرها و پست های خویش را در وبسایت های جانور می‌گذارند و اطلاعاتی را که میخوانند در طیف وسیعی از پلت هیبت ها و وب لاگ های رسانه های اجتماعی به اشتراک میگذارند. طراحی سایت زمان Web 2.0 همینطور عصر ای میباشد که در آن دسترسی به وب موبایل رونق گرفته میباشد که سبب ساز به ساخت محتوا برای مصرف کنندگان در اکنون تکان و بازار رو به رویش نرم افزار ها شد‌ه‌است.

تولید اکانت کاربری و پروفایل
Web 2.0 از اکانت‌ها و نمایه‌های استفاده کننده استقبال کرد، چون احتمال بیشتری وجود داراست که سبب ساز به بازدید دوباره گردد. ایده این بود که اکثر یوزرها وب بیشتر به مرورگر خویش برای رابط کاربری، اپ‌ها و ذخیره‌سازی فولدر – که کلاً تحت عنوان محاسبات کانال تحت عنوان یک پلتفرم شناخته میگردند – متکی می‌باشند. اینترنت 2.0 همینطور سبب به ظهور دولت ها آنلاین، رسانه های اجتماعی، بلاگ نویسی و برخورد هایی مانند دکمه دارای شهرت “لایک” شد. به صورت خلاصه، اسم بازی برای اینترنت 2.0 محتوای ساخت و ساز گردیده بوسیله مخاطب بود که بسیار به اشتراک نهاده شد.

تولید گرد هم آیی و تبلیغات
با توده‌آوری داده‌های فردی از روش نمایه‌های استفاده کننده و همینطور کوکی‌های مرورگر، اینترنت 2.0 به زودی تبلیغات را با خویش همدم کرد و فضای ارزشمندی به تبلیغ‌کنندگان فروخته شد تا به یوزرها تبلیغات هدفمندتری را ارائه دهد. تا اینجای شغل خیلی خوبه. ولی در آخرها ده سال 2010، بعضا نگرانی‌های بدون شوخی در زمینه ی مراقبت حریم سری داده‌ها وجود داشت و این نگرانی‌ها باعث به تمرکز بیشتر بر روی جنبه‌های منفی «فولکسونومی» تولید گردیده به وسیله اینترنت 2.0 شد.

این نکات منفی مشمول ارتقاء قلدری سایبری، تعقیب و سرقت نام و نشان میباشد. همینطور نگرانی هایی درخصوص نشر داده ها اشتباه یا این که “خبر‌ها جعلی” دربین یوزرها، هم از روش رسانه های اجتماعی و هم از روش پورتال های اشتراک گذاری داده ها منبع گشوده وجود داشت.

برچسب ها طراحی سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 195
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 88
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1591
  • بازدید ماه : 99677
  • بازدید سال : 101980
  • بازدید کلی : 103350
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی